divendres, 4 d’octubre de 2013

Això ve de família

Benvinguts a tots! 

Els que em coneixeu bé sabreu que m'encanta posar-me a la cuina per preparar dolços, una tradició familiar, una tradició molt "Cabutí" i que segurament porto a la sang des de ben petita quan em passava els caps de setmana envoltada de lioneses, san marcs, magdalenes, palos, iriscoffee, braços de gitano, etc. "a la botiga" i que la meva mare m'ha acabat de transmetre.

Així que avui he decidit fer un pas més i començar un nou bloc (molt diferent del que tinc ara) perquè tothom qui ho vulgui pugui gaudir d'aquestes receptes. Ja veureu que la majoria d'elles són molt fàcils de fer, i que no tindreu cap excusa per no fer-les vosaltres mateixos!


Foto a la pastisseria amb l'avi 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada